Fullt upp!

31.05.2018

Nu var det ett tag sedan jag gjorde någon uppdatering här på hemsidan så tänkte att det var hög tid för detta. Anledningen till detta är att jag har haft fullt upp med skolarbeten och tentor nu innan sommaren. Nu har jag dock ledigt i några dagar innan sommarkursen drar igång och i sommar kommer jag ha mycket mer tid att uppdatera hemsidan. 

Det som hänt sedan jag uppdaterade sist är att katterna återigen har fått flytta. De bor numera i köket och springer runt där som galningar. 

Nytt är också att kattungarna nu äter mjukmat och alla går på lådan. 

Tyvärr är det en av de små krabaterna som inte mår så jättebra. Vi var hos veterinären med honom i måndags men de hittade inget fel på honom. Problemet som vi har är att han inte äter. Veterinärens order är nu därför att stödmata med speciallfoder som vi fått med hem. Förhoppningsvis kommer han på bena snabbt och jag tycker redan nu att han ser piggare ut. 

Vad mer? Hemsidan har fått sig en liten uppdatering överlag med bilder på kattungarna samt att kattungarna nu har fått en egen bildmapp. Den hittar ni här


Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång