Parning!

09.02.2018

Idag har vi kört Kira till hanen som hon ska paras med! Är så exalterad och hoppas verkligen att allt går som det ska nu! 

Hanen som hon ska paras med heter SE*Grand Favorit Viking och finns hos Anna Olsson i Skäve. 

Viking är en stor, vänlig och tillgiven katt som alltid vill vara med där det händer något och han följer oss överallt. En typisk ragdoll alltså! Han är även mycket snäll och uppvaktande mot de kattdamer han tar emot.


Utöver att ta mitt första riktigt steg som uppfödare idag har jag också under gårdagen jobbat en del med hemsidan, det finns nu lite nya sidor med bilder bland annat. Det ligger också lite  länkar till de olika föreningarna jag är med i på första sidan där man enkelt och smidigt kan klicka sig vidare.

Sidan är självklart fortfarande under uppbyggnad så har ni några åsikter är det bara att kommentera detta blogginlägget så ska jag se vad jag kan göra!

 Ha det bra! 

Hälsningar Emilia 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång